Biznes ma jedną wspólną cechę - każdy jest inny.
Tylko dedykowane rozwiązania będą efektywne.
• zdobyta w instytutach • organizacjach naukowych • na profesjonalnych szkoleniach
• realizacja 100+ projektów • praca dla korporacji i firm • projekty dla organizacji także rządowych
• 20+ lat w modelowaniu i symulacji systemów • 10+ lat analizy danych • 5+ lat analiz dla e-marketingu
Historia firmy to historia ludzi, którzy ją tworzą. Biuro Analiz i Symulacji Systemów powstało w roku 2011. Od początku współpracujemy z osobami o dużym doświadczeniu i wiedzy, którzy stworzyli interdyscyplinarny zespół niezbędny do realizacji projektów z zakresu analizy danych, modelowania, optymalizacji procesów, prognozowania a także oceny ryzyka czy skutków decyzji.
BAiSS jest odpowiedzią na szybko rosnące zapotrzebowanie na tego typu usługi. Firmy i organizacje a także administracja państwowa są pod stałą presją rozwoju i konkurencyjności. To czas w którym, technologia umożliwia pozyskanie dotychczas nieosiągalnych ilości danych, a jednak większość decyzji jest podejmowanych w warunkach niepewności i obciążonych większym ryzykiem.
Charakter naszych usług wymaga współpracy obu stron, zwłaszcza na wstępnych etapach realizacji projektu. To istotna faza, której celem jest poznanie specyfiki działalności, jej złożoności i charakterystyki.
Robert Rabenda absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Były pracownik naukowy IAiZ. Specjalizuje się m.in. w tworzeniu modeli wspierających podejmowanie decyzji, analizie danych oraz zarządzaniu procesami biznesowymi. Uczestnik wielu profesjonalnych organizacji z dziedziny BI, BPM, DA, S&M.
Krzysztof Krzewski absolwent Uniwersytetu Warszawskiego – ekonomista i informatyk. Kierownik działów informatyki w wielu firmach i korporacjach. Specjalność to wykorzystanie dedykowanych narzędzi oraz oprogramowania do analizy danych (bigData). Tworzenie autorskich narzędzi do modelowania i symulacji.
IIBA® - to profesjonalne stowarzyszenie non-profit zajmujące się analizą biznesową. Poprzez globalną sieć IIBA łączy ponad 29 000 członków oraz 300 korporacji.
DigitalMarketers - z ponad 15 000 członków DM Lab jest największą społecznością marketerów cyfrowych na świecie! Prowadzi szkolenia oraz wspiera działanie w marketingu cyfrowym. Umożliwia nawiązanie współpracy oraz wymianę doświadczeń.
Demand Metric to globalna organizacja zajmująca się badaniami i doradztwem marketingowym B2B, która zrzesza ponad 100 000 specjalistów, wspierając ich w zakresie badań podstawowych i testów porównawczych, doradztwa technologicznego, szkoleniami oraz biblioteką ponad 500 praktycznych narzędzi.
DBizInstiture.org - to społeczność skupiona na działalności związanej z Digital Business (DBiz). Zapewnia wysoki poziom szkoleń, edukacji i doradztwa. W ramach współpracy z branżowymi podmiotami, organizuje dla członków wydarzenia, zarówno online, jak i imprezy spotkaniowe głównie w USA.
BPMInstitute.org - to największa społeczność profesjonalistów BPM na świecie, skupiająca ponad 50000 członków. Usługi dla członków obejmują szkolenia i certyfikacje, wydarzenia BPM, szeroki zakres neutralnych dla dostawców BPM i powiązanych treści, a także face-to-face i sieci online.
BAInstiture.org - to społeczność skupiona wokół tematów związanych z architekturą biznesową (BA). Zapewnia dostęp do profesjonalnych publikacji oraz szkoleń a także zajmuje się organizacją wydarzeń w formie webinarów oraz spotkań dla swoich członków.